רפואת שיניים משמרת

מרפאת השיניים של ד"ר מרסלו שבס

מרפאת השיניים שלך בהוד השרון

מרפאת השיניים של ד"ר מרסלו, רפואת שיניים קונסרבטיבית

הודות לרפואת שיניים משמרת, אנו מבטיחים ששיניים שנפגעו מחורים, בלאי, טראומה או מומים לא יצטרכו להיות מוחלפים בשתלים, ובתמורה ישחזרו את תפקודן עם הטיפול המתאים.

המטרה היא אפוא להציל ולשמר שן חולה או פגומה בפה, לטפל בה בצורה הכי פחות פולשנית שאפשר.

פריקת סדים ולשחק סדים ספורטיביים בטוחים. דיוק מוחלט הודות להדפסה דיגיטלית או כרסום ממימוש סורק תלת מימד תוך-אורלי במשרד.

אנו שומרים על בריאות הפה שלך עם טיפולים המונעים מיצוי של חלקי השיניים שלך

מילוי

מבוצע כדי לשחזר את החלק של השן שנפגעה מחשיפה.

טיפול שורש

כאשר הריקבון לא טופל בזמן ולא מספיקה מילוי, זה יאפשר לנו לשמור על היצירה גם כשאין בה חיוניות.

ניקוי שיניים מקצועי

ניקוי שיניים מקצועי או טיפול מונע דנטלי הוא הליך הכרחי לשמירה על בריאות הפה.

הפילוסופיה והמטרה שלנו בכל אחד ואחד מהטיפולים שאנו מבצעים היא ריפוי ושימור של פיסות שיניים ורקמות שיניים בריאות, הימנעות ככל האפשר מעקירות שיניים טבעיות.

שאלות תכופות

מניעה היא הטיפול הטוב ביותר ברפואת שיניים

חיוני כדי לזהות כל פתולוגיה בזמן ובמעשה, מומלץ לפנות לרופא שיניים לפחות פעמיים בשנה.
הגעה קבועה לרופא שיניים תיתן לנו את האפשרות לספק לך את ההנחיות המתאימות על מנת לבצע היגיינת פה וכן להעריך או לכוון טיפול שאתה מעוניין לבצע.

רפואת שיניים ללא כאבים

אנו משתמשים בסדציה מודעת כדי לבצע ניתוחי שיניים שמרניים. באמצעות שימוש בהרגעה מודעת אנו נותנים את האפשרות שכל המטופלים שלנו יכלו לבצע כל אחד מטיפולי השיניים שלנו בנוחות, שלווה ובטחון רב. כמו גם הקלה על החלמת המטופל וביטול מוחלט של מתח, אודנטופוביה, פחד מרופא השיניים או כאב, שחלק מהמטופלים מביאים לידי ביטוי. ניתן לבקש הרגעה מודעת לכל טיפול שיניים וכרוכה במתן המינון המתאים של שילוב של חומר הרגעה וחומר הרדמה לחסימת כאב. כל עוד ההשפעות נמשכות, המטופל מלווה בכל עת על ידי הרופא המרדים שלנו.

כיצד אנו מבצעים ניקוי שיניים מקצועי?

כדי לבצע טיפול מונע או ניקוי שיניים מקצועי, אנו מבצעים את השלבים הבאים:

1. סקירת השיניים והחניכיים. אנו מנסים לאתר אבנית ורובד חיידקים, לשלול אפשרות של מחלות חניכיים או לזהות חורים או שיניים בניידות.
  2. נסיר את צלחת האבנית. ורובד חיידקים. עם תשומת לב מיוחדת לאזור התת חניכיים.
  3. אנו מסירים כתמים. לשם כך אנו משתמשים במברשת והדבקה מניעתית
  4. אנו מנקים את החניכיים.
  5. אנחנו מבריקים את השיניים עם משחת פלואוריד ומלבינה המשפרת את מראה החיוך
  6. אנחנו מורחים ג'ל אנטי דלקתי מיוחד לחניכיים.

כיצד נבצע טיפול שורש?

השלבים של טיפול שורש הם הבאים:
שלב 1. השן נפתחת ומוציאים חיידקים או זיהום בתוך השן ושורשיה.
שלב 2. לאחר שהוא נקי, מתבצע איטום קפדני.
שלב 3. נמלא את השן ושורשיה בחומר מיוחד.

סוגי אנדודונטיה

אנדודונטיה שורש בודד
אנדודונטיה שורשית
אנדודונטיה מולטי שורש

מתי מבצעים שיבוץ שיניים?

1. כאשר מתרחש נגע עששת או שבר גדול מאוד.
  2. כאשר השן נפגעה וכשדפנות המבנה שלה מוחלשות מאוד, בוצע טיפול שורש.
  3. כאשר מסירים סתימות גדולות של אמלגם ישן או מתכת.

כיצד אנו מבצעים שיבוצי שיניים?

קיבוע שיבוצי שיניים מתבצע בשני פגישות במרפאת השיניים שלנו

1. בביקור הראשון, החלק הפגוע של השן עובר עקירת מידות וצורתו באמצעות התרשמות עם א. יש להתאים את השיבוצים בצורה מושלמת לגודל וצורת השיניים של כל מטופל, כדי שלא יהיו בעיות של ניתוק.
  2. בביקור השני אנו מניחים את השיבוץ בדיוק על השיניים הנגועות, ובכך מבטיחים את נוחות המטופל.

החשיבות של סדי פריקה

יום יום, בעיות, משפחה, עבודה ועוד אלף סיבות יכולות לגרום לעלייה ניכרת במתח וחרדה. המוח שלנו משתמש במסלולים שונים כדי לבטא זאת, אחד מהם הוא שבלילה אנחנו מתחילים לחרוק שיניים ולפעמים גם במהלך היום. במצב זה, סד פריקה חיוני.

אם אתה מודע לשחיקה, כיווץ או מתעורר עם כאבי לסת, שומעים נקישות בעת לעיסה, מתחילים לסבול מכאבי ראש, כאבי צוואר, נסיגת חניכיים או שחיקות באזור העליון של השן, ייתכן שהגיע הזמן ללכת לרופא השיניים שלך כדי להעריך אם הפתרון הוא להתחיל להשתמש בסד פריקה.

הידוק לא רצוני של השיניים יכול לגרום ל:

• בלאי שיניים
  • כאבי צוואר וראש
  • כאב בלסת
  • מיקרו שברים של אמייל השיניים באזורים הקרובים לחניכיים. מאוחר יותר כאשר אנו מצחצחים אנו גוררים שאמייל ושחיקות מתרחשות על השיניים.

שחק מגיני ספורט בטוחים או סדים

מגן השיניים הטוב ביותר לסד או ספורט.

ספורטאים נדרשים לא רק להגן על השיניים אלא גם לפתח יותר כוח על ידי חלוקת כוחות הנשיכה בצורה מאוזנת בין הקשת העליונה והתחתונה.

הוא עשוי עם מספר שכבות וקצה מגן (מגן פה) המונע תנועות מוגזמות של הלסת התחתונה במקרה של פגיעות צד.

זה מתאים בדיוק לשיניים, במקום לקחת את ההתרשמות הקלאסית עם אלגינט אנחנו סורקים את המטופל עם סורק דיגיטלי תלת מימדי. כך אנו מקבלים התאמה מדויקת המאפשרת תנועה של הלסת הנגדית, כמו גם נשימה חופשית ודיבור רגיל ללא צורך בשחיקת שיניים מתמשכת.

בדיקות עמידות אינטנסיביות שבוצעו מראות את האפקט המגן הגבוה של מגני פה או סדים של Playsafe. בין היתר מבוצעות בדיקות עמידות בפני דפורמציה ובדיקת מטוטלת למדידת ספיגה וחלוקת כוח.

מצד שני, מגני הפה של Boil & Bite (הרתיחה והביס) לא מתאימים ומשתחררים. הספורטאי צריך להחזיק בשיניים את מגן הפה הזה ללא הרף, מה שמונע ממנו להשיג ביצועים יוצאי דופן.

יש לכם שאלה?
שלום